fredag 28 maj 2010

Award-regn

Iiiiiiii vad glad jag blir. Efter bara tre inlägg regnar det plötsligt ner tre awards till mig. Tack snälla Inge som har bloggen Mine Roderier, min goa' fd kollega Randi med Mit Pusterum og söta Karen som har Karen Klarbaeks Verden , också en fd kollega här i Danmark. Tusen tack, ni fick mig verkligen att le/smile :o)

Nu till min utfodring, att ge awarden vidare till sju andra bloggare och skriva sju saker om mig själv.

1. Jag älskar loppmarknader.
2. Är inte rädd för att få skit under naglarna....längtar hela vintern
efter våren och kommande trädgårdsarbete.
3. Drömmer om ett eget växthus.
4. Har konstant sömnbrist och efterlyser fler timmar på dygnet.
5. Trots sömnbrist har jag tusen järn i elden.
6. Har bott tre år i Belgien i en av Europas vackraste städer;
Brugge.
7. Min äldsta dotter har en unik kromosomskada som man inte har
funnit hos någon annan människa i världen.

Jag vill gärna ge awarden vidare till dessa fina och inspirerande bloggar:

Karin Krut
Min Lilla Veranda
Rappedikke
Lilla Blanka
Loppisliv
Lullaby og la la
Lantlif
Ha nu en riktigt skön helg alla ni där ute.
Kraaaaam Ulrika

1 kommentar:

Unknown sa...

Kære Ulrika, tusinde tak for den fine award du sender videre til mig.. den er jeg vældig glad for, kan du tro.. :-) Kærligst fra C