onsdag 16 juni 2010

Det är här det händer

Det är här nere i ateljén som jag får utlopp för mina kreativa idéer. Det klipps, nålas, sys, skrivs, målas...ja, gud vet allt! På bilden är jag i full gång med en idé till badrummet. Nu börjar det bli klart där uppe och jag tror att jag har lyckats få den där känslan i badrummet som jag var ute efter. T o m Thomas kom hem igår och blev alldeles lycklig när han såg det. Haha....tänk att jag har en man som går med på alla mina galna projekt (nästan alltid i alla fall.... ;o)



Jag kan bara inte förmå mig att måla den här byrån vit. Jag har stått där med penseln...men nej! Den är så himla fin som den är och rymmer hur mycket som helst. När jag köpte den för många år sedan valde jag mellan denna och en vitmålad. Idag hade jag tagit den vitmålade. Men den här får förbli avlutad.




Jippie!!!...ikväll ska jag åka och hämta en annan byrå som jag har köpt på Den blå avis, Danmarks motsvarighet till Blocket. DEN är vitmålad och ska få stå i hallen. Där har jag också en avlutad byrå nu som många gånger har varit på väg att bli vit, men med vissa möbler så tar det bara emot. Istället ska min stora flicka få ha den på sitt rum. Åh vad det ska bli roligt att dekorera min nya vita, fina byrå.

Dags att gå ut och njuta sommaren. Gör det ni också :o)




Inga kommentarer: