onsdag 18 augusti 2010

En hemlighet i lyxförpackning

NU kära vänner är det bara tre dagar kvar till den STORA DAGEN. Klänningen är färdigsydd och idag hämtade jag den del som min kära vän Eva har gjort till mig. Åååå så fin den blev. Hon hade dessutom packat in den i lyxförpackning med silkespapper och virkad brosch på påsen. Gissa om jag blev glad. Hon vet precis vad jag tycker om :o) Tack gulliga dig Eva som ville hjälpa mig med brudstassen.


Ni som är nyfikna på vad Eva har gjort, får ge er till tåls några dagar till. Det förblir än så länge vår lilla hemlighet. Men broschen kan ni få se....visst är den underbar? Eva har sitt eget märke 'EvaBus' och syr, stickar och virkar jättefina kläder i härligt glada färger.




Och visst ska vi skratta och njuta av dagen. Det fina kortet har min fd kollega Josse gjort. Såååå fint, tack snälla :o)
Håll tummarna för att solen lyser på oss på lördag. Fast lite regn betyder ju också lycka o tur!
Kram allesammans

1 kommentar:

josse sa...

Ååååååå! Jag känner att din glädje å lycka inför detta bröllop sprider sig ända över sundet till Sverige ;o)

Du kan tro att vi fd kollegor är vansinnigt nyfikna på både Dina & Evas gemensamma prestationer med klänningen!

Många kramar & lyckönskningar inför den stora dagen!