fredag 22 oktober 2010

En dag att njuta

Det är fredag och det är dags att sänka tempot. Trots att jag är mammaledig, så är ändå fredagar något alldeles speciellt. Idag har jag njutit extramycket (tack Marie, 'Cajsas Faster' :o)))) efter en väldigt aktiv och inspirerande dag igår.



Den här underbara löparen fick jag i veckan av min gulliga vän Agneta. En födelsedagspresent i förskott :o) Den är så fin med broderierna. Igår sydde jag en ljusgrå linneduk att ha under.


Latten är gjord, favvis-tidningen framtagen..........det är Fredag....njuuuuut!!!

                   Kram på er och ha en underbar helg.
                                                  Ulrika

3 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Härligt!! Kram

josse sa...

Freeeeedagsmyyyys!!!
Ha en trevlig helg, vännen!
Kram

n o r d i n g å r d e n sa...

Ett vackert bord med pumpor, en latte och en bra tidning, lyckan är gjord!!! Mari.