fredag 15 oktober 2010

Håll till godo...

....med en liten bild från vardagsrummet.



Jag hade ju tänkt att det här inlägget skulle vara fortsättning på mitt 'svarta tema', men så kom där en liten ynklig basill som slog till med all kraft och plötsligt låg man där med täppt näsa, feber och bankande huvudvärk. Man skulle kunna tro att vår familj har tagit nån sorts prenumeration på förkylningar.....omöjlig att säga upp!

Men imorgon blir det ändå till att pallra sig ut på gatan då vi håller stort loppis tillsammans med grannarna. Thomas har lovat att hålla grillen igång, så där kommer jag med all säkerhet att stå och värma mig. Vi hoppas på storförsäljning, så att vi åter kan ta oss in i garaget.


                                Ha en riktigt skön helg!!
                             Kramar från Rudolf

2 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Stackars dej, krya på dig! Vilken otur ni har med bacillerna. På er loppis skulle jag vilja vara...låter helkul!
Ha det så kul och dra på dej mössan ordentligt!

josse sa...

Krya på dig vännen!
Å lycka till med försäljningen imorgon!
Kram