måndag 23 april 2012

Tröttnar aldrig.....




.....på aquagrönt!!


Kökspallen fick sig en släng med penseln. Nu matchar den både trasmatta och annat pastelligt i köket.



Finaste pläden från Noa Noa. Åååååh jag bara älskar den!


De här sakerna var helt och hållet tillägnade butiken, men när jag nu skulle fota dem här i köket, så insåg jag bara hur perfekt de passade in ;o) Hopplösa jag....

Idag har jag målat innertaket i butiken och så ljust och fint det blev. Precis som jag hade föreställt mig att det skulle se ut. Bilder kommer denna veckan!

Ha en härlig start på veckan sötisar!

Kram

Ulrika


26 kommentarer:

PIAZZAN en inredningsblogg sa...

nej den färgen är en favorit hos mig också......lycka till med "planteringsprojektet" ,,,skam den som ger sig ;) ...*ler

Kram Pernilla på Piazzan

Ainosofia sa...

Nice <3

Elna sa...

Vacker färg och vilket snyggt överkast. Ska bli kul att se hur affären ser ut. Du får ha en fin vecka.

Kram
Elna

Tinas bo sa...

Vilken underbar färg!!
Hahaha Spara lite saker till butiken!! :0)
Ska verkligen bli spännande att få se bilder därifrån!!

Ha en fin vecka
Kram Tina

Ardisia sa...

Hej! Vad härligt att det går framåt med butiken =)

Vi har likadana skåpsluckor & handtag förresten. pasteller gör sig jättefint i ditt kök! Vårigt & fräscht.. Pläden är helt underbar!

Ha en bra vecka, kram
Mia

irene sa...

Underbare farger på sakene!
Pallen var superfin!
/Irene

emilias gömmor... sa...

Åhh så fint och vårigt!!! Ja, vi får väl gå i terapi, för att lära oss att släppa saker som ska säljas =) Önskar dig en fin dag!

Kram Mimmi

Ann-tikt & Sånt sa...

Sött! Nyfiken på din butik! När öppnar du?
Kram Annika

LOPPISLIV sa...

Ljuvlig färg den där gröna, pallen blev jättefin, det blir så charmigt och vårigt med lite pasteller!! Kram Paula

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon !

Så härligt med dessa pastelläfrger ;)
Håller med dig att burkarna passar i ert kök ;)
Säkert svårt när man letar saker till butiken ;)
Man tycker ju så mycket om allt ;) eller hur ?

Kul när det går frammåt med butiken :) ska bli kul att fånse bilder ;)
Väntar ;)

Ha en fin dag ! Kramar Sirpa och förresten en vecka ! :)

Sofia sa...

Japp! Vi borde starta en klubb du och jag... Aqua-klubben!!! Det är konstigt att man hela tiden dras till de nyanserna. En bloggare kallade mig för Fru Turkos! Gillar verkligen de där burkarna med lock! Du kanske tröttnar på dem snart och vill sälja.....
Kul att se hur butiken blir!
Ha det gott,
Kram Sofia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Den gröna nyansen är läcker, jag gjorde misstaget och måla en mörkare nyans. Den ljusa du har är så fin. Och pläden, wow!!
Varm kram
AnnaMaria

bakom berget sa...

Ha ha ha...Ja jag kan tänka mig att det kommer att bli svårt att skiljas från vissa saker.
Den där färgen är verkligen härlig. Andas liksom vår och sommar.
Ha en fin fortsättning på dagen!
KRAM Åsa.

lisashus sa...

Åh ja, så vackert med sköna pasteller såhär till våren!
Kram
Lisa

Sofia sa...

Hallå igen!
Tack för grattiset.....
Jo, jag bor ju på östkusten ca 8km från Västervik! Man kanske kan säga mittimellan Stockholm och Kalmar....
Jodå, jag är 30+, nämligen 39!
Kramis....
Sofia

Edtiaflicka sa...

Heeeeelt underbara små saker!! Sådant kan man aldrig få för mycket av ;)

Kram Ida

LissAnna sa...

Det är en härlig färg det där. Fina bilder.:-) Kram

Lilla Brödhult sa...

Åh vilken ljuvlig färg,, pallen blev så fin,, vårigt och charmigt med pasteller,, tänk snart är du klar med butiken ska bli spännande att se resultatet,,,
Ha det så gott kram Helene

Bokcaféet i byn sa...

Hej Ulrika!
Underbar färg! Och så dansk den känns!! Jag blir glad bara jag ser den! Tänker ofta Danmark när jag ser underbara pastellfärger.
Hoppas du fått njuta av våren under helgen! Vi har sått en del i landen. Längtar, längtar till det börjar ta sig och inte minst till skördetider. Men en sak i taget, nu njuter vi vår först, inte sant?!

Kul att butiken går framåt. Så spännande!!!
Önskar dig och familjen en fin vecka!
Stor kram Anna

Vita små hjärtan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Vita små hjärtan sa...

Å vad fiiiint!!!!!!!! Härlig färg!!!!!
Ha det så gott.
Kram Agnetha

LOTTAS HOME sa...

Underbara färger och saker!
Örtsaxen är suverän, köpt på Clas Olsson.
Jag har sått i mina nyinförskaffade pallkragar, och redan efter 1 vecka kom grönt upp, lycka!
Lycka till med dina projekt!
Kram Lotta

Mamma C sa...

Håller med dig att det är en underbar färg.
Kram Mamma C

Home Bohemia sa...

Såå fint den gröna färgen är mot allt det vita!! Jag har en liknande pall som fortfarande är omålad...hmmm...
Kram Maria<3

Anonym sa...

Hej!!
Underbar färg på pallen!!! Vilken färgkod är det om man får fråga?

Kram Åsa i Jönköping

Norr om Köpenhamn sa...

Hej Åsa,

Färgkoden är S1010-G

En läcker färg, men ganska ljus :o)

Ha en mysig helg!

Kram, Ulrika