onsdag 6 februari 2013

3 år och kan selv.....

 
 
Grattis
på din stora dag idag
lill-fia!!
 
 
Nu väntar snart ryggsäck, matpaket och 'börnehave' för min lilla prinsessa, som alldeles nyss bara var en liten plutt i min famn :)
 
 
Bilder från kalaset i söndags, där jag hade bakat det här:
 
 
En 'Tiramisu-lagkage' från Jean d' Arc Living nr 1. 2013.
Prova den ni med, den är fantastisk!
 
Och så vill jag säga tusen tack för alla era urgulliga kommentarer om mitt hår. Jag blir så himla glad.... :))
 
 
1000 kramar
 
Ulrika
 


22 kommentarer:

Torprosen sa...

Ja, tiden går fort! underbart söt liten flicka och dito mamma.Måste hålla med alla som tycker du är fin! Kram och grattis till lillflickan. Susanne

Njut Av Livets Goda Ting sa...

Hej vännen...
Vilken underbar liten tjej :)
Kan tänka mig att ni hade ett underbart kalas!
Den ska jag verkligen försöka mig på att baka.. var det svårt? :)
Den ser supergod ut och det är alltid kul att testa något man inte gjort innan.
Vilken fin bild på er....
Stoor kram vännen.
Jessica

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon på dig och er Ulrika !


Grattis och ännu en gång till grattis den söta prinsessan! :)
Kan själv har vi här hemma med :)
Han fyller i juni ...
Hoppas att ni får en fin födelsadag tillsammans ! :)

Så fina bilder ! Och du är jättebfin Ulrika i det mörka håret.
Så fin bild på er tillsammans !
Så fin klänning du har ! :)
Helt i min smak ! :)

Ha nu en fin fin födelsadag! En varm kram från mig

Chokladvillan 1910 sa...

Vilken snygging ! Haha 3-åringar är så fantastiska & underbara ;)
Må så gott i din nya färg !
Kram Anki

Villa Hvit sa...

Joho du... tiden går snabbt med de små gullungarna... och själv blir man aldrig en dag äldre än ....njaaa...ska vi säga 28 ;))???
Du blev såååå fin i håret!! Superfin färg!!
Den kakan ser god ut...;) Blir nog till att prova!!
Ha en superfin dag!
Varma kramar Anetthe

josse sa...

Stort GRATTIS till fina fina A!!!
Tänk va fort tiden går! Det känns som det var nyss du var gravid ;o) Ha ha!

Tårtan ser makalöst god ut!

Kram till er allihop!
josse

Anneli sa...

Grattis till din prinsessa!
Här firar jag mig själv idag.............fyller också år på denna fina dag...hi...hi..

Kramen,
Anneli

Queen of Kammebornia sa...

Vilka söta bilder! Tänk att de växer så fort! Tårtan ser alldeles underbar ut!

Unknown sa...

Dejlige billeder. Stort tillykke med din datter!

Tinas bo sa...

2 vackra tjejer!! :)
Och vad tjusig du är i håret på bilden!!
GRATTIS till lilla prinsessan!

Härliga bilder!

och tårtan ser superläcker ut!! :)

Kraaam Tina

Norregård sa...

Grattis till godingen!!
Så fina Ni är:))

Kram Malin

Hajan sa...

Då måste jag få säga

GRATTIS LILLA FIA

FRÅN EN GAMMAL,GAMMAL TANT.
NÄR JAG VAR 3 ÅR,FANNS KNAPPT
RADION.


så fin tårtan var,jättemysigt
ha flera fina dagar nu.

kram/ Hajan

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till din söta dotter, ni är så fina bägge två.
Kramar
AnnaMaria

Avslutat konto sa...

Först och främst säger jag att ALLT klär en skönhet och det vackraste som finns är en människa som är vacker inifrån och ut. Det är du!
Sen är det jätteroligt att få se bilderna på dig och lillstintan, för ni är så fina! Jag älskar din klänning och blomman i håret, det är äkta kalas när man ser ut så! Lilla pigan är också så himla söt så hälften vore nog... de växer upp så fort, min lilla älskling är 25 och har fröat av sig en ny liten sötnos till mig som numera är farmor! hih... Vänta du bara!

Kram Linnea

mormorMärtas sa...

Vilka fina bilder på er♥
Kram Annika

Cajsas Faster sa...

Oj vad stor hon ser ut!

Och tårtan ser ju jättegod ut. Min store fyller 21!! nästa vecka. Men jag var inne på Semmeltårta eller nåt liknande.. vi får se.

Kram och ha så bra!

Blan betong och gammeldags pioner sa...

o vilken liten söting!!! fin bild på ER!!!!Du är skitsnygg i håret..ska till frissan på lördag men det blev ingen färgning utan få väl klippa av det slitna som vanligt hahahah. Tårtan ser helt oemotståndlig ut det blir till att köpa numret i morgon.....STor kram från Maja

Bokcaféet i byn sa...

Stort grattis i efterskott till din lilla A som blivit så stor!!! Visst är det en underbar ålder?! Älskar lillemans alla funderingar, fantastilekar och små och stora tankar om livet!
Grattiskram från Anna

Ann-tikt & Sånt sa...

Hej Ulrika!
Oh, så söt! O så lik dej! Kakan ser förförisk ut!
Ha en härlig vinterhelg!!
För mig blir det storstäd i butiken....
Kramar
Annika

Hanna sa...

Ha en fin fredagskväll.
Kram
Hanna

Livet ... på Øvre Holt ! sa...

Så fine dere er !!!!! Gratulerer så mye !

Malin`s Diner sa...

Vilken goding! Då menar jag först och främst din dotter, men också tårtan så klart!

Ja, tänk vad tiden år, helt galet!

Kram kram