fredag 22 februari 2013

 
Ni rara människor där ute
som ger mig så mycket glädje.....
TACK
för alla fina ord om mitt nya jobb :)
 
 
Idag ska jag visa en skönhet som flyttade in för några veckor sedan. Den stod bara där på mitt favvis-loppis och ingen ville ha den.
Bara jag såg det vackra och den blev min för 30 Dkr ;o))
 
 
 
Färdigavklädd, bara att flytta in!!
 
Ommöbleringen i matrummet börjar ta form och ni kan ana skänken som blivit hitflyttad. Tidigare stod där ett stort karlkammerskåp.
Mer om det visar jag en annan dag!
 
 
Bästa helgen till Er
 
Ulrika


30 kommentarer:

Nyanser av vitt sa...

Ja det var verkligen en riktig snygging som gjort sig hemmastadd redan.
Tack vännen. Ha en fin helg
Kram Agneta

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis till nya jobbet Ulrika, det var roligt. Stolen är så fin, priset var helt fantastiskt bra.
Ha en toppenhelg
Kramar
AnnaMaria

Ewa`s Galleri sa...

Vilket fynd ,nästan gratis
Gillar den verkligen
Ha en riktigt skön helg

Madame Morell sa...

GRATTIS och lyllo dig! Dekoratör!!! En riktigt fin stol har du hittat med,,,,nu önskar jag dig en trevlig helg,,,,,lyllo.

Anneli sa...

Snygg!
....och till vilket pris, förstår att du inte kunde låta bli att ta med den hem!

Skön helg,
Kram

Trädgården på Höjden... sa...

du är så bra att fynda finsaker
stolen är så fin
och bordet likaså
ett vill-ha-bord helt enkelt ;-)
stort grattis till nya jobbet
förstår att det känns bra
vilken start på nya året :-)
kramar från åsa

Hanna sa...

fin.
Ha en fin helg!
Kram
Hanna

lisashus sa...

Otroligt vacker och charmig stol! Helt rätt sliten och så vackert med det mörka träet till!
Vilken himla tur du hade, att inte flera hade samma smak! Drömläge!
Ha en härlig helg!
Kramar
Lisa

Tant Gröns Lilla Bod sa...

O, så fin karmstol - ett riktigt fynd. Härlig patina!

Jag önskar dig en fin helg!

Kram från Maria

katha´s kortmakeri sa...

Så glad jag blir för din skull,lycka till på nya jobbet och grattis till ett fint loppis fynd.
Ha de gott!
Kram Katha

Lilla Blanka sa...

Hej fina vän,

Stort grattis till jobbet!!! Skulle skriva igår, men då krånglade Blogger och det funkade inte :(

30 kronor..? Vilket fynd!

Kram och ha en fin helg ❤
Mia

Queen of Kammebornia sa...

Den var din! Vad fint :) Stor kram!

Mamma C sa...

Oohhhhh, vilket klipp för 30 danska. Så har jag läst i fatt oxå. Så måste jag säga stort grattis till ditt nya jobb.
Kram Mamma C

Prinsessorna på Bellevue sa...

Huuur kunde någon undgå att se skönheten i denna vackra stol! Tur du hann först! Underbar!

Kram
Petronella

Livsnjutaren sa...

Vilket fantastiskt fynd, Ulrika! Och STOOORT grattis till nya jobbet. Så spännande! Kramis

Tinas bo sa...

Nää fyy vad avis jag blir nu.. :)
Vilken vacker stol!!
Och så billig oxå!!!
Jag letar som en tok efter liknande... snyft
Men en vacker dag så... :0)

Ska bli kul att få se matrummet när ommöbleringen är färdig..

Ha en mysig helg , goa du
Kraaaam Tina

G:a Affären sa...

Den stolen gillar jag också, verkligen! Så fina detaljer dessutom. Vilken tur för dig att ingen annan såg skönheten dessutom till det priset!
Och du, vilken fin lampa som står där. Jag gillar det mörka inslagen.
Spännande med den nya skänken!

Bästa helgen till dig också!

Kramar
Cia

Anonym sa...

Åhh tips på loppisnamn i Helsingör önskas!!!!:-)

Chokladvillan 1910 sa...

Vilken tur ! Den är ju helt underbar ! ;)
må så gott & ha en härlig helg !
Kram Anki

Malin`s Diner sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Malin`s Diner sa...

Du får toppbetyg för dina loppisfyndletartalanger, heja dig!

Nu är jag tillbaka i butiken efter att ha haft semesterstängt i en vecka. Mysigt att sitta här ute och kuckilura. Men det är lugnt nu, för lugnt! Vi ska nog ändra öpptettiderna lite. Behöver inte öppna kl. 10 på helgerna. Alla sover då ändå. Bättre med kl.11-16 tror jag.

Nu har sommargästerna börjat hitta hit lite smått, de som kommer på helger nu och sedan hela sommaren. Det är dem jag vill åt!!! ;-)


Ha en underbar lördag fina du!
Kram kram

Malin`s Diner sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Norr om Köpenhamn sa...

Hej anonym!
Det finns inte så mycket loppis här i Helsingör. Mitt i byn finns en butik som heter Syster & Bror, där hittar man massor av kul prylar. I industriområdet längst med huvudvägen (Kongevej,från motorvägen ner till byn) finns en loppis på lördagar o söndagar.
Annars är markedskalenderen.dk ett bra ställe att kika på om man vill hitta loppisar.
Mvh, Ulrika

Life´s Silverlining and I sa...

Vilket fint fynd! Kram Nilla

Mittgodastefinaste sa...

Vilken otroligt vacker stol, vilket fynd!

STORT grattis till ditt jobb!

Kram jenny

fianathome sa...

Så fint! Gillar verkligen möblemanget!
Kram
Fia

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej!
Åh vad roligt med ditt nya jobb
Ett jättegrattis och all Lycka!
Ha en jättefin söndag
Kram Tina

Bodil sa...

Grattis till nya jobbet.
Vilken fin stol och till vilket kanon pris.
Ha en skön söndag.
Kram Bodil.

Blan betong och gammeldags pioner sa...

wow vilken liten läckerbit..o 30dkr mmmminte ens 50 spänn...snacka om fynd....vacker va den....HA en härlig vecka kram från Maja

Villa Björkenäs Backen sa...

God morgon fina Ulrika !

Hoppas att din helg har vårt bra med din familj..Nu är det måndag och den allra sista veckan i februari.
Vilken din fötålj. Tönk för inga pengar alls ;)
Då ståg den nog och väntade på dig där ;)

Ha nu en fin vecka ! En varm kram från mig